Saturday, April 26, 2008

Overview

Recitind un articol pe care l-am scris acum aproape un an despre "migrarea" mea un pic mai departe de casa, am realizat ca s-au schimbat multe in viata mea. Oare si eu m-am schimbat? Cert e ca uneori mi-e dor de anii petrecuti in Iasi, de vacantele la Piatra Neamt si de prietenii pe care ii vad tot mai rar...

S-au intamplat multe, am invatat multe, am pierdut multe, am mai putini prieteni dar mai multe griji, mai putin timp liber si mai multe responsabilitati. Nu e un lucru rau si las timpul sa treaca in continuare la fel de repede pentru ca am constatat ca nu pot face nimic sa incetineasca. Au inceput sa-mi apara mici riduri la ochi, sunt mai putin toleranta si mai pretentioasa. Incerc sa nu ma scufund in rutina si fac tot posibilul sa raman aceeasi "eu". Nu e simplu.

Acel loc "necunoscut" de care vorbeam acum un an a devenit acasa, e frumos, e incantator, e obositor uneori.

1 comment:

Doar...eu said...

It's called growing up unfortunately!...or getting old???hmmmmm.....