Tuesday, May 26, 2009

Proiect

M-am trezit din nepăsarea faţă de mine însămi, m-am trezit din realitate, am aprins lumina şi am decis să mă apuc de treabă.
Am mult de lucru. Îmi voi proiecta un vis, îmi voi căuta materii prime şi meşteri iscusiţi şi vom începe să construim. Dacă vor veni ploi, îmi voi acoperi lucrarea cu un cearşaf străveziu prin care să se vadă cerul albastru şi să se audă râsul meu. Dacă soarele va arde prea tare, îi voi pune o umbrelă ţesută din flori albastre de nu-mă-uita şi din aripi de fluturi. Dacă va bate vântul, îmi voi lega construcţia de un salcâm înflorit şi o voi întări la temelie cu versurile lui Nichita, doar aşa...
Voi munci mult şi vor fi momente când voi dori să las totul baltă. Mă voi strădui şi mai mult, voi plânge şi voi striga către toţi că e greu. Dar nu am nevoie de ajutorul lor, pentru că nu vreau să împart cu ei acest vis. Nu încă.
Când va fi gata şi mă voi trezi din nou, le voi arăta cum e să visezi fără să dormi, cu ochii închişi, cu inima amorţită, cu pumnii strânşi şi cu buzele strivite de un sărut uitat, stins, pierdut.

1 comment:

Gabriela said...

M-ai emotionat femeie! Se simte ca ai scris cu inima deschisa, de simte ca esti TU! Intotdeauna ai avut efectul asta asupra mea...spechless.... :*